2011. január 14., péntek

Első bejegyzésem :))

Rászántam magam, és neki estem a blog készítésének. Kb. 6 hónapja gyúrom rá magam. Látva párom blogát, és Én a sárga minden színében irigykedek rá. :) Van vagy 20 éve, hogy számítás technikával foglalkozok. A párom még 1 éve sem, és olyan blogot dobott össze, hogy csak na. Persze kell hozzá kreativitás, ami nekem nem sok, inkább 0. :) Olyan dolgokról fogok írni, ami a párom blogával szöges ellentétben  van. Kütyüket fogok javítani. Minden félét, amit rám bíztak. Persze a fél év alatt javítottam pár mobilt, GPS, de valahogy ide nem tettem fel, talán idő hiány miatt. Most olyan fuvarjaim vannak, hogy sokat vagyok magyarba, és így tudok nettezni, mobil nettel :-p .
Most Nagykanizsán kempingezek, mert itt fogyott el a vezetési időm. Az autó megrakva árúval, én meg pihengetek. Ezen a héten összesen nem sikerült aludnom 12órát sem összesen. Így jött össze. Persze volt már olyan is, hogy sikerült kockásra aludni a fejem, épp úgy ,ahogy legény koromba. :))
A következő bejegyzés már komoly javítás lesz egy amatőrnek. 

2 megjegyzés:

  1. Üdv a blogerek világában, csak kár, hogy nekem kínai amit írsz.:)))Azért olvaslak rendszeren

    VálaszTörlés